3 211 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Köksö
Fick Vi i villa idag och där finns en annons från Marbodal med en köksö med häll som står på ben!
Någon som vet:
Varifrån får de strömmen till hällen??? Fläktens el kommer väl från taket...
Hur gör man om man vill ha en ho i ön också???
Jag tror mig begripa att det göms i golvet om man har sockel eller ???
Jag har börjat fundera på om jag inte ska skaffa mig en ö när vi gör om köket, men ingenstans ser man var el och vatten och avlopp finns
Någon som vet:
Varifrån får de strömmen till hällen??? Fläktens el kommer väl från taket...
Hur gör man om man vill ha en ho i ön också???
Jag tror mig begripa att det göms i golvet om man har sockel eller ???
Jag har börjat fundera på om jag inte ska skaffa mig en ö när vi gör om köket, men ingenstans ser man var el och vatten och avlopp finns
Produkter som diskuteras: "Fläktens"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Självklart måste man dra el och v/a under golvet, vart skulle det annars komma från?
Har man ö på ben, så ser man nog inte rören som går upp om man inte lägger sig platt på golvet och kikar in (personligen tycker jag det verkar vara en jobbig lösning städmässigt).
Ska man flytta v/a till en halvö, så går det däremot att dra om rören ovanpå golvet i sockeln (vid flyttning av befintlig v/a alltså)
Har man ö på ben, så ser man nog inte rören som går upp om man inte lägger sig platt på golvet och kikar in (personligen tycker jag det verkar vara en jobbig lösning städmässigt).
Ska man flytta v/a till en halvö, så går det däremot att dra om rören ovanpå golvet i sockeln (vid flyttning av befintlig v/a alltså)
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden