3 213 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Köksö?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 182 inlägg
Ser lite trångt ut vid köksöns sidor. 70-75cm? Borde var 1 meter i alla fall.
Varför inte ansluta köksön till bänken vid diskmaskien och göra en L-form och skapa mer passage mellan köksön och SK?
Varför inte ansluta köksön till bänken vid diskmaskien och göra en L-form och skapa mer passage mellan köksön och SK?
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Vår är fristående, undrar om du inte sett bilder på vårt kök... annars kan du lägga din mailadress i ett direktmeddelande så skickar jag bilder!
Klicka här för att svara

