Någon som har bilder på en liknande köksö-lösning som vi tänker oss?
Vi vill gärna ha köksön fristående (se ritning).

ny_skiss_1a.jpg

hus_hall2a.jpg
 
Ser lite trångt ut vid köksöns sidor. 70-75cm? Borde var 1 meter i alla fall.
Varför inte ansluta köksön till bänken vid diskmaskien och göra en L-form och skapa mer passage mellan köksön och SK?
 
det är minst 80 cm.

Din tanke på att koppla ihop köksön där diskmaskinen är är inte helt dum. vi få se.
Problemet är då att vi får en 90° skåp där, och det vill vi helst inte ha!

/ Fredrik
 
Vår är fristående, undrar om du inte sett bilder på vårt kök... annars kan du lägga din mailadress i ett direktmeddelande så skickar jag bilder!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.