Är väl en tolkningsfråga, allting beror på hur händig du är.
Men generellt sett så är det inga konstigheter.

Läs igenom hela manualen ordentligt innan så går det nog bra
 
Vi har en Stenstorp i fritidhuset och utan förankring.
 
Vad är egentligen vitsen med köksö?
 
Mera bänkutrymme och plast att arbeta i vårt fall, ibland är den en praktisk serveringsyta när man plockar själv.
Vi hade inte kunnat få det utrymmet genom att enbart bygga mot vägg.
 
Nicklas Pettersson skrev:
Håller på å installera köksö Ikea är de svåra å sätta upp
Har du köpt Ikea:s avsedda beslag för köksö så handlar det enbart om att skruva fast trästycken med plåtvinklar i golv.

Läs instruktionen som medföljer!
 
sune73 skrev:
Har du köpt Ikea:s avsedda beslag för köksö så handlar det enbart om att skruva fast trästycken med plåtvinklar i golv.

Läs instruktionen som medföljer!
Det beror på vilken Ikea köksö som ts avser, det finns färdig modeller och så kan du ju bygga.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.