5 435 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Köksluckor från Customkitchen
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 127 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 127 inlägg
Välkommen till forumet!
Det företagit har ju inte funnits så länge. Jag kollade upp dem på Alla bolag och där finns bara en årsredovisning och innehållet i den såg rätt bristfälligt ut och den enda ordinarie styrelseledamoten bor utomlands.
Det företagit har ju inte funnits så länge. Jag kollade upp dem på Alla bolag och där finns bara en årsredovisning och innehållet i den såg rätt bristfälligt ut och den enda ordinarie styrelseledamoten bor utomlands.
BirgitS skrev:
Tack! Ja det är ju faktiskt en bra idé att kolla så. Lät ju inte vidare övertygande. Lucks by Robo är också relativt nytt företag så finns inte jättemycket om dom heller men har varit i deras showroom och träffat dom personligen. De tillverkar också luckorna i vårt närområde vilket ju såklart kan kännas bra också. Dock låg Customkitchen lägre i pris därav mitt övervägande.
Pickyliving har vad jag förstår ganska långa leveranstider och inte helt ovanligt med fel varor osv enligt omdömen. Dessutom så verkade dessa två vara mer flexibla med färgval, glans, mått, specialsnickerier osv om det önskas.BirgitS skrev:
Klicka här för att svara