Finns inga nya trådar om företaget Customkitchen som gör köksluckor till Ikeastommar. Är det någon som har erfarenhet och kan dela med sig av den? Service, kvalitet, utseende mm. Står och väger mellan dem eller Lucks by robo.

Emelie

• Gilla
Rosetti
  • Laddar…
BirgitS
Välkommen till forumet!

Det företagit har ju inte funnits så länge. Jag kollade upp dem på Alla bolag och där finns bara en årsredovisning och innehållet i den såg rätt bristfälligt ut och den enda ordinarie styrelseledamoten bor utomlands.

• Gilla
  • Wow
Rosetti och 1 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Välkommen till forumet!

Det företagit har ju inte funnits så länge. Jag kollade upp dem på Alla bolag och där finns bara en årsredovisning och innehållet i den såg rätt bristfälligt ut och den enda ordinarie styrelseledamoten bor utomlands.

Tack! Ja det är ju faktiskt en bra idé att kolla så. Lät ju inte vidare övertygande. Lucks by Robo är också relativt nytt företag så finns inte jättemycket om dom heller men har varit i deras showroom och träffat dom personligen. De tillverkar också luckorna i vårt närområde vilket ju såklart kan kännas bra också. Dock låg Customkitchen lägre i pris därav mitt övervägande.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS
På vilket sätt skiljer sig de två företagen från dem som varit med länge som Picky Living?

BirgitS BirgitS skrev:
På vilket sätt skiljer sig de två företagen från dem som varit med länge som Picky Living?
Pickyliving har vad jag förstår ganska långa leveranstider och inte helt ovanligt med fel varor osv enligt omdömen. Dessutom så verkade dessa två vara mer flexibla med färgval, glans, mått, specialsnickerier osv om det önskas.

• Gilla
Rosetti och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.