Hej,

Behöver hjälp ang köksfläkten där hemma.
Som ni ser på bilderna har vi snetak där fläktetn sakll sitta.
Jag har tänkt mig en i modell rostfri.

behöver nu hjälp med tips och idéer på hur jag kan göra en snygg lösning.

mvh// Daniel
 
  • fläkt1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • fläkt2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns något märke som har en fläkt som är som en cylinder (ett stort rör i rostfritt helt enkelt). Förmodligen blir det lite trixigt att montera en sådan, men jag tror att det skulle bli snyggt. I alla fall om köket är lite modernt i stilen.
 
okej det låter grymt. du vet inte var man kan hitta en sådan eller var du har sett den?
Köket skall få en mini renovering nytt kakel och ny bänskiva samt fläkt och diskho..
 
här kommer lite kort på hur det blev iaf...

om någon är intresserad. hehe
 
  • fläkt-med-passbit.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • fläkt-utan-passbit.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D
Vill bara tacka för denna idé då jag råkade trilla in på denna tråd. Jag har nämligen själv funderat över "problemet" över dessa fläktkåpor som är plaserade som en möbel på väggen, och som saknar överskåp.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.