Hej!
vi ska byta kök, idag sitter det ett skåp med fläkt i. Det nya blir att ha en öppen fläkt utan skåp. Detta ger oss lite bekymmer då vi måste flytta detta röret 5-10 cm åt höger för att få fläkten där vi vill ha den Går det att göra och isåfall hur ?
Tack på förhand
mvh
vi ska byta kök, idag sitter det ett skåp med fläkt i. Det nya blir att ha en öppen fläkt utan skåp. Detta ger oss lite bekymmer då vi måste flytta detta röret 5-10 cm åt höger för att få fläkten där vi vill ha den Går det att göra och isåfall hur ?
Tack på förhand
mvh
Klicka här för att svara
