Hej!
Märkte imorse att köksfläkten låter högre än vanligt och noterade även att timern (vredet) inte gav samma effekt som tidigare. Timern brukade innan öka luftflödet i köksfläkten men nu gör den ingenting (förutom att ticka såklart). Misstänkte att detta beror på nåt som hänt vid rengöring köksfiltret dagen innan.
Efter att ha tagit bort filtret ser det ut som på bilden. Antar att den där svarta axeln (till höger) inte ska hänga lös sådär? Märker att den roterar när jag vrider vredet på timern.
Har försökt lägga in den i den där öglan som visas på andra bilden men de ger ingen effekt.
Hur fixar man detta?
Tacksam för all hjälp!
Mvh
/Joel