2 962 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Köksblandare i alu?
Hej!
Jag har tidigare sett att Mora hade köksblandare i Alu-chrome. kan dock ej finna någon nu när jag behöver en. Någon som vet var jag kan hitta en köksblandare som går i alu?
Jag har tidigare sett att Mora hade köksblandare i Alu-chrome. kan dock ej finna någon nu när jag behöver en. Någon som vet var jag kan hitta en köksblandare som går i alu?
Tyvärr så verkar den inte finnas när man är framme och skall lägga den i varukorgen.
Det var konstigt. Det står ju i beskrivningen att den ska finnas i alu-chrome. Tyvärr kollade jag inte detta hos Sigro innan jag postade mitt meddelande, sorry.erikoesterberg skrev:
Jag föreslår att du söker bland MORA:s återförsäljare, http://www.moraarmatur.se/nyhemsida/butiker.htm, för att se om det finns någon i närheten av där du bor. Hittar du någon kan de med säkerhet hjälpa dig att få fram ett exemplar.
Mvh Anna
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Vi köpte vår från Westerbergs (www.westerbergs.se), vår heter Scandia i matt krom och matchar våra alu-detaljer perfekt! De finns hos många återförsäljare men vi köpte från Beijers.
/FlitigaLisa
/FlitigaLisa
Tack! Den ser snygg ut. Ska ner och kolla på en sådan
Klicka här för att svara