2 366 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Köksarkitekt
Vi håller nu på och ritar vårt hus, men jag känner att jag behöver hjälp när det gäller köket.
Genom jobbet har jag kommit i kontakt med en polsk kökstillverkare som kan platsbygga kök åt oss, men jag får ingen ordning på mina ritningar.
ÄR det någon som kan rekomendera en duktig köksarkitek ?
Genom jobbet har jag kommit i kontakt med en polsk kökstillverkare som kan platsbygga kök åt oss, men jag får ingen ordning på mina ritningar.
ÄR det någon som kan rekomendera en duktig köksarkitek ?
du kan ju gå till närmasta kökförsäljare och säga att du är intresserad av kök från dom..dom fixar till fin fina ritningar gratis, även 3D bilder om du så önskarAxla skrev:
Dålig ide!
Att lura folk att jobba gratis åt en är väl ändå så det gränsar till lurendrejeri....
Jag föreslår att du går in till en firma som säljer kök och har arkitekter och lägger korten på bordet, och frågar om de kan hjälpa dig.
Torde kosta runt 500 - 1000:- om du hittar rätt firma.
MvH
Thosten
dålig ide? tycker det var en lysande ide, men tycker man sånt är läskigt så är det bara betala..hittar du nån som tar 500-1000kr för en sån ritning så grattisThor-Sten skrev:Dålig ide!
Att lura folk att jobba gratis åt en är väl ändå så det gränsar till lurendrejeri....
Jag föreslår att du går in till en firma som säljer kök och har arkitekter och lägger korten på bordet, och frågar om de kan hjälpa dig.
Torde kosta runt 500 - 1000:- om du hittar rätt firma.
MvH
Thosten
Det finns annars rätt enkla program till datorn för att fixa ritningar själv..kostar bara nån hundrig
Klicka här för att svara