9 397 läst ·
20 svar
9k läst
20 svar
Köklådsbelysning IKEA
Du verkar fortsatt ivrig. Det gör inget pysslarn, fortsätt med dina halv-sido responser. Du förgyller verkligen forumet. Ditt argument om att lådbelysningen suger och är helt värdelös är ju genomtänkt. Tänk om du aldrig hade kommit till den insikten, vad hade hänt med alla wannabees då. Tack för din närvaro pysslarn, du ger oss andra mening.
Jag böjer mig i ödmjukhet inför denna kanonad av briljant retorik...

Jag har sagt mitt och har inte mer att anföra i frågan varför jag lämnar den här tråden där faktiskt inget inlägg har lyckats påvisa att lådbelysning har en praktisk och meningsfull funktion att fylla. Däremot har någon/några lyckats reta upp sig på mina synpunkter. Och det är ju alltid kul.
Jag fortsätter att hävda att de flesta som köper lådbelysning inte gör det för att det fyller en meningsfull funktion utan för att de tycker att det är fräckt. Och det är ju rätt patetiskt, eller hur? "Jomen, jag är en cool kille, jag lovar... Kolla jag har lampor i lådorna!" Eller???
Första inlägget i den här tråden säger ju egentligen allt:
Afemio, Afemio, Afemio... Jag vill inte vara ansvarig för att ge dig (ditt liv?) mening. Häng inte upp dig på mig och mina åsikter utan koncentrera dig istället på den invändiga köksinredningen. Alla vägar som leder till inre frid är värda att beträda. Blir du klar med den invändiga köksinredningen kan du ju alltid ta itu med hur det ser ut på insidan av blomkrukorna istället. Ett hittills oupplyst
område...
OJ, nu blev det visst en halvsida till, bäst jag slutar!
Hälsa ditt ex, Afemio.
"Signin' out"
/Ronnie
Jag har sagt mitt och har inte mer att anföra i frågan varför jag lämnar den här tråden där faktiskt inget inlägg har lyckats påvisa att lådbelysning har en praktisk och meningsfull funktion att fylla. Däremot har någon/några lyckats reta upp sig på mina synpunkter. Och det är ju alltid kul.
Jag fortsätter att hävda att de flesta som köper lådbelysning inte gör det för att det fyller en meningsfull funktion utan för att de tycker att det är fräckt. Och det är ju rätt patetiskt, eller hur? "Jomen, jag är en cool kille, jag lovar... Kolla jag har lampor i lådorna!" Eller???
Första inlägget i den här tråden säger ju egentligen allt:
Afemio skrev:
Afemio, Afemio, Afemio... Jag vill inte vara ansvarig för att ge dig (ditt liv?) mening. Häng inte upp dig på mig och mina åsikter utan koncentrera dig istället på den invändiga köksinredningen. Alla vägar som leder till inre frid är värda att beträda. Blir du klar med den invändiga köksinredningen kan du ju alltid ta itu med hur det ser ut på insidan av blomkrukorna istället. Ett hittills oupplyst
OJ, nu blev det visst en halvsida till, bäst jag slutar!
Hälsa ditt ex, Afemio.
"Signin' out"
/Ronnie
Funkar inte dom här då?katah skrev:

Ljusslangar
Längder 6, 9 och 20 m
För inom- eller utomhusbruk. Ger trevlig stämning året runt! Perfekt i trädgården, på huset m.m. OBS! Klämmor och plastremmar för fastsättning ingår ej. IP44. 230 V
www.jula.se
... typ lite billigare med 99:-!
Jamen det kanske behövs belysning i kökslådorna om DOM rökfylls?Knecke skrev:Ja visst, och de där töntiga små lamporna i golvet på flygplanen, hur urbota dumt är inte det. Om planet blir rökfyllt och störtar så struntar man väl i om det lyser eller inte? Då vill man väl bara ut??
Kanske just det som är poängen, ledljus för att kunna se lite utan att behöva tända upp hela köket? Jag brukar inte reagera på folk som skriver syrliga kommentarer men jag kunde inte motstå denna inbjudan![]()
Klicka här för att svara