2 048 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Köket börjar bli klart (bilder)
Lite annorlunda lösning ni har valt med att ställa ugnen och micron på bänken. Hoppas att det kommer att fungera bra för er. Personligen hade jag prioriterat arbetsyta, satt ugnen under hällen och hängt upp micron på väggen. Men det är ju också lite mer konventionellt och tråkigt.
Kul att se någon som tapetserar helt på väggen bakom köket. Det var snyggt.
Kul att se någon som tapetserar helt på väggen bakom köket. Det var snyggt.
Jo visst hade det arit bra med mer arbetsyta men ville inte ha ugnen på golvet och att sätta dom ovanför varandra skulle ta bort ljuset mot häll hörnet.. Men det är ju en 12m2 stor kokvrå typ. Angränsande är matsal där det är större yta och går att göra det mesta man inte får plats med i köket vilket inte har hänt än i alla fall.
Tackar så mycketlavin skrev:
Du måste ha klickat på vidare eller föregående och då kommer nånannans köksrenovering upp inte mitt hus alls..
Klicka här för att svara