Hej, hoppas ni alla har det bra.
Jag behöver lite hjälp att sänka varmvattnet i tanken nu.Varmvattnet är skadlig av det höga värmen och den är omöjligt att använda den utan kalltwatten.Den är så varmt efter några sekunder blir vattenkranen så hett att det går inte hålla i den.Det är säker många grader över 100". Jag är livrädd att sonen öppna den men vi har låst badrummet och toaletten för barnet.
Vänligen visa mig hur ska vi gå tillväga och sänka några graden varmvattnet och jag bifoger videofilm av hela värmepumpen.Tack
Mvh
Jag behöver lite hjälp att sänka varmvattnet i tanken nu.Varmvattnet är skadlig av det höga värmen och den är omöjligt att använda den utan kalltwatten.Den är så varmt efter några sekunder blir vattenkranen så hett att det går inte hålla i den.Det är säker många grader över 100". Jag är livrädd att sonen öppna den men vi har låst badrummet och toaletten för barnet.
Vänligen visa mig hur ska vi gå tillväga och sänka några graden varmvattnet och jag bifoger videofilm av hela värmepumpen.Tack
Mvh
Börja med att kolla vad dom sex felen är som displayen blinkar om.
Det är troligen någon givare som gått sönder så att elpatronen eldar på för fulla muggar. Snart får man ju hoppas att överhettningsskyddet löser.
Det är troligen någon givare som gått sönder så att elpatronen eldar på för fulla muggar. Snart får man ju hoppas att överhettningsskyddet löser.
Lilla handpanelen "längst till höger" som det står "Swegon" på i nederkant tillhör FTX-systemet.
Däremot den halvstora lådan precis vänster om Swegon-panelen verkar vara en värmepumpsberedare, Fujitsu waterstage.
Ta en bild rakt framifrån på den.
Det sitter några termometrar på några rör, vilken temperatur visar dessa?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Däremot den halvstora lådan precis vänster om Swegon-panelen verkar vara en värmepumpsberedare, Fujitsu waterstage.
Ta en bild rakt framifrån på den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det sitter några termometrar på några rör, vilken temperatur visar dessa?
Klicka här för att svara