nu pratar nog folk inte om att plasta in hela köket... Det viktiga är att fuktsäkra där man inte nprmalt är och rotar...dvs under skåpen...Att våtsäkra tex bara under diskmaskinen är totalt meningslöst...Det är liksom inte försvarbart...När man ändå håller på så kostar det inte månge fler slantar att våtsäkra 3 m än 60 cm under en diskmaskin eller en diskho...Men det e klart folk gör som de vill...Och rent spontant tar de flesta entreprenörer och hempulare hellre en högre produktionskostnad på säg 1000 spänn än att slita ur ett helt kök när stommarna fåt lite vatten på sig och svullnat likt knäleden på en 80 årig öevrviktig östermalmsdam....
Klicka här för att svara