Y yjs #1 Medlem · västernorrland · 55 inlägg 31 aug 2008 07:56 yjs Medlem västernorrland 55 inlägg 31 aug 2008 07:56 #1 Hej. Jag håller på renovera mitt kök. Jag kommer bara att ha underskåp. Kommer inte på någon riktigt bra lösning för belysning ovan bänkskiva. Förslag och bilder tack. jens
Hej. Jag håller på renovera mitt kök. Jag kommer bara att ha underskåp. Kommer inte på någon riktigt bra lösning för belysning ovan bänkskiva. Förslag och bilder tack. jens
K kingfisher #2 Medlem · västragötaland · 39 inlägg 31 aug 2008 09:21 kingfisher Medlem västragötaland 39 inlägg 31 aug 2008 09:21 #2 Hej Vi valde en 3-fas skena från Lumiance, och det blev mycket bra. Det finns även 12v system, men då jag ville ha två faser en för arbetsbelysning och en för allmänbelysning så fick det bli en 3-fas skena med två dimrar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Vi valde en 3-fas skena från Lumiance, och det blev mycket bra. Det finns även 12v system, men då jag ville ha två faser en för arbetsbelysning och en för allmänbelysning så fick det bli en 3-fas skena med två dimrar.