Hej!

Har funderat lite på kök i nybyggt, de flesta husleverantörer jobbar ju med någon köksleverantör och jag undrar lite över standarden i bassortimenten.

Har ni upplevt den som torftig och hur mycket har tillvalen kostat?

Vad har husleverantören dragit av om ni valt att köpa kök från annan leverantör?

Ni som valt bassortimentet, har ni ångrat att ni tog mer tillval?

Tacksam för tips och råd och gärna lite bilder...


Med vänliga hälsningar Fia.
 
Vår husleverantör drog av hela kökets kostnad när vi valde bort det som kunde följt med i leveransen. Vi valde en annan leverantör. Bilder finns på vår sida, rulla bara ner en bit till inlägg för 4-5 dagar sedan.
 
Hej på er!

Vilket urtjusigt kök!!!! Så himla snyggt med kaklet runt fönstren!! Tyvärr blir det inga fönster i vårt kök.. :'(

Kul att ni delar med er av bygget, Tack!

Med vänliga hälsningar Fia

 
Kul att höra Fia, tack.

Återkom ofta till vår sida, vi uppdaterar nästan varje dag. Om någon timme är det dags igen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.