Medlem
· Stockholm
· 804 inlägg
Det låter super! Vi har precis fått leveransen nu och min fru hann precis få in 350 kg kök i huset innan hällregnet komP Per i Hamrånge skrev:
Medlem
· Stockholm
· 804 inlägg
Fick leveransen igår.P Perha skrev:
Detta är ju ett litet kök 3,5m långt, inga överskåp. Så inga volymer att tala om. MEN, vilket plockepinn. Hundra tals bitar.
De större är numrerade, så man får anta att alla med samma nummer ska bli ett skåp....
Jag beställde obehandlat och alltså inte monterat (bara lådor och luckor). Hur beställde ni?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi köpte på samma sätt och hade lite större kök så blir en del sorteringP Per i Hamrånge skrev:Fick leveransen igår.
Detta är ju ett litet kök 3,5m långt, inga överskåp. Så inga volymer att tala om. MEN, vilket plockepinn. Hundra tals bitar.
De större är numrerade, så man får anta att alla med samma nummer ska bli ett skåp....
Jag beställde obehandlat och alltså inte monterat (bara lådor och luckor). Hur beställde ni?
[bild]
[bild]
Medlem
· Stockholm
· 804 inlägg
Såg att du skickat pm. Vet inte hur man hittar detP Perha skrev:
Medlem
· Stockholm
· 804 inlägg
Har spenderat ett par dagar med att olja in trät.P Perha skrev:
I dag när jag skulle börja montera ett skåp så upptäckte jag att det saknas laxstjärtprofil på alla bitar som ska ha det. Dvs bottenstyckena. Laxspåren finns i sidorna. Inte en chans att jag får ihop det.
Blir ett intressant samtal med Snek imorgon.
Grrrr
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 804 inlägg
P Per i Hamrånge skrev:
Back on track. Efter samtal kommer köksleverantören tillverka nya bitar med laxstjärt och de kommer skickas om någon vecka. Funkar det så är jag fortfarande på planen.P Per i Hamrånge skrev:Har spenderat ett par dagar med att olja in trät.
I dag när jag skulle börja montera ett skåp så upptäckte jag att det saknas laxstjärtprofil på alla bitar som ska ha det. Dvs bottenstyckena. Laxspåren finns i sidorna. Inte en chans att jag får ihop det.
Blir ett intressant samtal med Snek imorgon.
Grrrr![]()
Skönt! Vi har tillfälligt tagit paus men kommer hugga tag i ”det sista” nästa vecka. Allt utrett med Snek so far så hoppas på slippa missöden under spurtenP Per i Hamrånge skrev:
Medlem
· Stockholm
· 804 inlägg
Bra där. Fick de nya bitarna idag. Innser nu att högskåpet även har laxförband i toppen. Inte bara botten. Blir nog till att fixa det själv
Klicka här för att svara