Tack Claes! Kul att se ert fina kök! Vad snyggt det är med den svarta granitskivan till körsbär. Jag känner mig nu ännu mer nöjd över vårt val av kök och mycket glad över att vi också valt svart granit!

Tack snälla du för bilden och ha en bra helg!

//Helena

Oi, så fint. Det blir en härlig känsla av granit. Jag är också mer säker på mitt val av körsbär kök!

Körsbär känns helt fel, mörkt och ute. Det var snyggt för 10 år sen.
Jag tycker att du ska välja björk!

Hej Du, Lippo!
Nu har jag sett så många olika kök och måste säga att baken är som smaken.......och jag tycker att körsbärskök är hur läckert som helst och köket hos Claes är jättefint - inte alls ute!!!! :o
Björkkök ingår i vårt husbygge, men, nej, jag kan inte tänka mig björk. Ju fler kök jag ser, desto säkrare blir jag på mitt val - idag har jag återigen sett björkkök - OCH, jag är så glad att jag inte har valt det!!!!! 8)

Hej!
Vi har bestämt oss! Massivt körsbärskök med svart inbyggnadsugn och micro, rostfria kyl- och frysskåp med anti-finger-printbehandling, rostfri diskmaskin, svart häll och fläkt, allt i Husqvarna. ;D
Ljust klinker på golvet och ljust kakel som stänkskydd, mörk laminatbänkskiva, svart Brazil, och rostfria handtag. ;D
Jag är hur glad som helst! Tror att det blir mycket lyckat! Jag har pratat med andra som har körsbärskök, som är såååå nöjda efter många år och tycker att det fortfarande ser varmt och fräscht ut ;D ;D ;D
Hur går det för Dig Helena?

Så flott! Det hørtes veldig fint ut, du blir helt sikkert veldig fornøyd.
For vår del ble det bjørk kjøkken, i laminat. Så det blir et veldig lyst kjøkken.
Alle hvitevarer skal være innebygd- i rostfritt. Också fläkt i rostfritt, og skjermene skal være nedoverbøyd. Om dere forstår. Sparksockel skall vara i rostfritt.
Det blir en induksjonshäll, 1 dubbel vask på den ene bänken og en liten rund enkel vask. Den miste storleken tror jeg, på den andre benken brevid induksjonshällen.
På köksbänken, en utbygd bardisk som er utbygd i samme høyde som benken. Ut mot vardagsrum + ö blir det svart granit. På golv blir det mørke grå klinkers, og i kakel bak köksbänken blir det knall rødt. Har veldig høye fönster i köket. Gulv-tak. Så det blir veldig lyst i kjøkkenet. Gleder meg til vi kan få dette opp, og kan se hur det blir. Men det blir ikke før i høst.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.