Hej!
Är ny på detta otroooligt spännande forum.
Är i byggplaneringstagen. Förhoppningsvis kommer jag att få sätta igång nästa höst.
Kommer att ägna åtskiliga timmar här på forumet, både för att ta del av era intressanta och nyttiga kunskaper/erfarenheter men också kanske tillföra mina råd och funderingar.
Nåja... tillbaks till ämnet.
Tänkte starta en tråd för dem som vill visa kort vad dom valt för kök. Kan nog bli en rolig tråd att följa för alla om man följer dessa
"regler" ;D
*Lägg upp en översiktbild på ditt nya kök.
*Berätta följande:
-Kökstillverkare
-Köksnamn
-Ca pris som du sammanlagt lagt ut för kalaset.
Mer behövs inte! Annars blir tråden för lång
Om man vill kommentera/fråga gör man det utanför tråden. Tex PM:a
Vem lägger upp första bilden???.....
