Hej Vänner

Någon som vet om det finns utrustning för att mäta vattentemperaturen i mina 38 cm poolrör.

Skulle vilja mäta temperaturen på vattnet från poolen samt efter värmaren.

Söker även någon produkt för att mäta flödet.

/Mike
 
Hej,

Det billigaste sättet tror jag är att använda en ingång för PT100/1000 och köpa lösa sensorer.
Siemens har en 4-kanalig för PT1000 som heter N 258/02.

Ett mer färdigt alternativ hittar du på www.rts-automation.de.
Alltså kompletta KNX-anslutna anliggningsgivare. Dom har även KNX-anslutna flödesmätare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.