Det billigaste sättet tror jag är att använda en ingång för PT100/1000 och köpa lösa sensorer.
Siemens har en 4-kanalig för PT1000 som heter N 258/02.
Ett mer färdigt alternativ hittar du på www.rts-automation.de.
Alltså kompletta KNX-anslutna anliggningsgivare. Dom har även KNX-anslutna flödesmätare.