Sebbe_art #1 Medlem · 82 inlägg 9 okt 2020 18:24 Sebbe_art Medlem 82 inlägg 9 okt 2020 18:24 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej Jag har nog tagit mig vatten över huvudet med mina vindskenor. Har någon tips hur jag lättast skulle kunna gå vidare med detta? Tacksam för hjälp/Sebbe Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #vindskenan
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej Jag har nog tagit mig vatten över huvudet med mina vindskenor. Har någon tips hur jag lättast skulle kunna gå vidare med detta? Tacksam för hjälp/Sebbe Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Mats-S #2 Byggveteran · Sollentuna · 3 603 inlägg 9 okt 2020 18:39 Mats-S Byggveteran Sollentuna 3 603 inlägg 9 okt 2020 18:39 #2 Sebbe_art skrev: Jag har nog tagit mig vatten över huvudet med mina vindskenor Ärligt talat förstår jag inte vad du menar ... Vindskenor? Menar du vindskivor? Beskriv problemet lite mer tack
Sebbe_art skrev: Jag har nog tagit mig vatten över huvudet med mina vindskenor Ärligt talat förstår jag inte vad du menar ... Vindskenor? Menar du vindskivor? Beskriv problemet lite mer tack