Kollar ikväll!
 
Donet öppnar när spänning kommer på y1, bryter jag spänningen stannar donet. Samma när spänning kommer på y2, fast den stänger istället. Alltså är donet ok!
Då återstår bara RC?
 
L
Ja det är nog kört med RC , du behöver ingen RollsRoy på RC räcker med en normalt om du inte ska ha en massa finesser som fjärrstyrning eller liknande
Det enda du behöver tänka på är att RC styr donet med 230 och att det följer med ute och framgivare , ledningarna kan du använda , bara byta givare
Och då bara en RC +givare , alla donen fungerar på samma sätt
Kan du hitta en beg + givare så funkar det åxo
Eftersom du är el-gubbe , kanske du har kännedom om någon reglerfirma , det brukar bli lite över vid ombyggnationer som hamnar på hyllan
 
Ska kolla upp det i veckan! Återkommer i tråden när jag bytt RC.
Tack för hjälpen :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.