Nån som har nåt käckt tips på hur man delar dom här plattorna på mitten enklast?
Gjorde ett spår med kampen i mitten o provade knacka, men det gick sådär.
Hmm, har bara en vinkelslip.
Kommer damma nå grönj@$#igt om jag ska skära igenom hela plattan.
Nog risk för att det blir andra plattor / stenar...
Tackar för infon...