Söker en klyvsåg typ gts 10 eler motsvarande dewalt eller makita modell, ngn som sett ngra bra erbjudanden, behöver en bra såg för bra pris - surprise:D

magjo skrev:
Söker en klyvsåg typ gts 10 eler motsvarande dewalt eller makita modell, ngn som sett ngra bra erbjudanden, behöver en bra såg för bra pris - surprise:D
KRauta har ju 20% på alla verktyg nu i helgen. De är ju rätt dyra normalt men en GTS10 kostar 7995-20% nu iallafall vilket ju är ett rätt bra pris. Själv köpte jag en PTS10 idag för 3100kr. Ville ha en GTS men det var allt lite för mycket pengar iallafall...

bra förslag ngt annat??

6400 ca för GTS10 får nog betraktas som ett bra pris, och PTS10 för 3100 också. Möjligen har K-Rauta motsvarigheten till GTS10 från Makita eller DeWalt på rea också då.

Mr Handyman skrev:
6400 ca för GTS10 får nog betraktas som ett bra pris, och PTS10 för 3100 också. Möjligen har K-Rauta motsvarigheten till GTS10 från Makita eller DeWalt på rea också då.
Nu har jag inte för avsikten att märka ord, men K-Rauta säljer väl inte Makita?

Mr Handyman skrev:
På de Krauta jag har tittat i så har det bara funnits Bosch-maskinerna men det kanske är lite olika sortiment mellan butikerna.

Oops! Tänkte av nån anledning på Bauhaus... K-Rauta har väl DeWalt också eller? Väldigt sällan jag är där...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.