chris_m #1 Medlem · 103 inlägg 3 aug 2020 16:03 chris_m Medlem 103 inlägg 3 aug 2020 16:03 #1 Skall måla en mindre yta och har kvar en halv hink några år gammal Drygolin täckfärg. Försökte röra ut den, men den hade stelnat på ytan och nu är det klumpar i den. Är det bara att slänga eller går det att få den slät på något sätt?
Skall måla en mindre yta och har kvar en halv hink några år gammal Drygolin täckfärg. Försökte röra ut den, men den hade stelnat på ytan och nu är det klumpar i den. Är det bara att slänga eller går det att få den slät på något sätt?
MultiMan #2 Medlem · Västernorrland · 6 845 inlägg 3 aug 2020 16:11 MultiMan Medlem Västernorrland 6 845 inlägg 3 aug 2020 16:11 #2 Sila bort klumparna och använd resten?
D Dr Jumping Jack #3 Medlem · 2 109 inlägg 3 aug 2020 16:26 Dr Jumping Jack Medlem 2 109 inlägg 3 aug 2020 16:26 #3 Brukar skära bort den stelnade yta och sen röra om. Pröva multimans förslag.