Skall måla en mindre yta och har kvar en halv hink några år gammal Drygolin täckfärg. Försökte röra ut den, men den hade stelnat på ytan och nu är det klumpar i den. Är det bara att slänga eller går det att få den slät på något sätt?
 
MultiMan
Sila bort klumparna och använd resten?
 
  • Gilla
chris_m
  • Laddar…
Brukar skära bort den stelnade yta och sen röra om. Pröva multimans förslag.
 
  • Gilla
chris_m
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.