Någon som vet hur man öppna "plug-it" delen på kabeln? Jag tänkte klippa av och korta ner kabeln till 0,5 meter men hur jag än gör vill den inte öppna sig. Men om de monterat det borde det gå att demontera också kan man tycka. Någon som har gjort det?
Jo jag vet, men har för många kablar hemma och tänkte göra något vettigt med dem. Bland annat under CMS bordet så sitter det 4 meter lång kabel, helt onödigt. Så jag tänkte ta en gammal plug-it kabel och korta ner den.
Sen så måste ju kaffebryggaren också få egen plug-it kabel.
Sen så måste ju kaffebryggaren också få egen plug-it kabel.
Nu har jag öppnat och kunde konstatera att det är bara att glömma idén. Kabeln är ingjuten.
Får väl skaffa reparationssatsen som länkats ovan istället. När jag klippt av denna kabel och ersatt plug-it delen med reparationssatsen så kommer jag att skära bort gjutna delen för att se om det är möjligt att mixtra men jag tvivlar på att det kan göras på ett sätt att det blir säkert att använda kabeln sen.... trist...
Får väl skaffa reparationssatsen som länkats ovan istället. När jag klippt av denna kabel och ersatt plug-it delen med reparationssatsen så kommer jag att skära bort gjutna delen för att se om det är möjligt att mixtra men jag tvivlar på att det kan göras på ett sätt att det blir säkert att använda kabeln sen.... trist...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara