5 438 läst ·
31 svar
5k läst
31 svar
Klinkerläggning i hallen
Ok, jag förstår den tanken. Isåfall skulle jag nog välja mitten alternativet, men känns det inte synd att kapa så många av plattorna? för mig skulle det skära i hjärtat. Kanske är sista förslaget bäst, då man verkligen kan se att plattorna är 60cm breda.




