Hej!
Jag söker råd om hur jag ska göra på vår entrétrappa. Det är en betongtrappa med klinkerplattor på. I vintras/våras lossnade några av plattorna pga is och snö som smälte och frös om vartannat. Då såg jag också att det verkar vara åtminstone ett lager plattor till under.
Frågan är vad man ska göra? Det bästa vore väl att riva bort allt och göra om ordentligt, men det ör en för stor grej just nu. Är det vara att försöka få fast plattorna igen? Med vad isf? Fix eller lim? Och ny fog? Vilken isf? Tacksam för tips.