Vi har ingen golvvärme i vårt badrum och jag upplever inte golvet som jättekallt. Vi har en badrumsmatta man kan stå på om man tycker golvet är kallt.
 
AXS
Har själv bott i lgh med 2 kaklade badrum, ett i bottenplan utan golvvärme. Innan var det plastmatta.

Upplevde det inte som något större problem alls utan golvvärme, men då var det en ganska varm lgh och det satt en handduksvärmare(vatten) på väggen. Golvvärmen på övervåningen var dock skön att ha efter bad. Plastmattan var ungefär lika varm/kall i båda badrummen som klinkersen på bottenplan.

Nu verkar du redan ha bestämt dig, men jag säger bara kör på det!
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.