Hej gott folk!

Jag tänkte höra mig för fall folket i detta avlånga land har satt klimatboard istället för vanlig isolering, på just fasad.
Den klimatboarden jag blivit rekommenderat att använda är 35 mm tjock, 2 lager. Köpt på Derome byggvaror. Det skall vara lättare att ha att göra med tydligen?

Slänger ut frågan och låter folk svara.

Tack för detta!
Skål och trevlig helg
// repseJ
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.