138 475 läst ·
1 296 svar
138k läst
1,3k svar
Klarna är skit
Jag får EXAKT likadant som @tanaris får i inlägg 796 när jag provar på ”gäst-konto” på surfplattan å skriver in helt andra uppgifter gällande bla e-postadress ([email protected]) än mina riktiga uppgifter.Nyfniken skrev:
Så fort jag fyllt i uppgifter så sparas det cookies mm, för att utgå från ett tomt formulär så måste cookies och ”Formuläruppgifter för autofill” rensas.
Så prova å rensa uppgifter i webbläsaren så ska du se att vissa saker kommer att bli bättre.
På Bokus sida står det följandeDemmpa skrev:
Jag får EXAKT likadant som @tanaris får i inlägg 796 när jag provar på ”gäst-konto” på surfplattan å skriver in helt andra uppgifter gällande bla e-postadress ([email protected]) än mina riktiga uppgifter.
Så fort jag fyllt i uppgifter så sparas det cookies mm, för att utgå från ett tomt formulär så måste cookies och ”Formuläruppgifter för autofill” rensas.
Så prova å rensa uppgifter i webbläsaren så ska du se att vissa saker kommer att bli bättre.
- Vilka betalningssätt som är aktuella för dig hittar du under "Betalningssätt"
Det är Klarna som väljer vilka som visas för dig.
Läs mer om betalningssätt hos Klarna eller kontakta deras kundservice om du har frågor, kontaktuppgifter längst ned på sidan.
Bilden i inlägg 796 visar det som en helt ny användare, som aldrig tidigare har varit inloggad mot Klarna får.a.o.f skrev:
På Bokus sida står det följande
Så tydligen så får olika personer olika val av betalningsätt.
- Vilka betalningssätt som är aktuella för dig hittar du under "Betalningssätt"
Det är Klarna som väljer vilka som visas för dig.
Läs mer om betalningssätt hos Klarna eller kontakta deras kundservice om du har frågor, kontaktuppgifter längst ned på sidan.
Provade igen på min telefon men i en webbläsare som jag inte tidigare har använt ihop med Klarna,
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fyllde i dessa uppgifter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick följande betalsätt.
Klarna har satt i system att inte skicka ut första fakturan eller att skicka den till fel adress. Därefter håva in påminnelseavgifter.
Jag har helt slutat att använda Klarna. Den handlare som bara erbjuder Klarna handlar jag inte av.
Klarna är ett blufföretag. Hoppas vi får ny lagstiftning som förbjuder sådana metoder.
Jag har helt slutat att använda Klarna. Den handlare som bara erbjuder Klarna handlar jag inte av.
Klarna är ett blufföretag. Hoppas vi får ny lagstiftning som förbjuder sådana metoder.
Fakturorna får jag elektroniskt både i mejlen och i deras app. Påminnelse på att tiden håller på att löpa ut får jag i deras app.
Det som kommer i deras app får jag som pushnotiser (jag har det inställt så).
Det som kommer i deras app får jag som pushnotiser (jag har det inställt så).
fast hur vet du så mycket om vad klarna gör om du inte använder Klarna? Det var väl flera år sen Klarna höll på med sånt? Numera behöver man inte betala innan man fått varan (ett bra alternativ när man tex köper nåt på Wish), påminnelse kommer i appen och det är extremt snabbt och enkelt att betala, ändra betaldatum eller vad fan man än vill göra.T Tostarp skrev:Klarna har satt i system att inte skicka ut första fakturan eller att skicka den till fel adress. Därefter håva in påminnelseavgifter.
Det där vad som är förvalt verkar vara en stor fråga för dig. Sossarnas valsedlar var de första man stötte på senast när man kom in i vallokalen senast…. Men det var ingen stor livsavgörande fråga för vet du vad, direkt i anslutning till sosselapparna, tom på samma bord fanns faktiskt alla andra mer eller mindre attraktiva alternativ.Nyfniken skrev:
På riktigt, klarar man inte av att göra valet HUR man vill betala ett köp, oavsett vad som är förvalt så kanske man borde ha en god man?