Hej jag har haft anticimex här och de anmärkte på att jag hade tätskit under klämringen.

jag har försökt åtgärda detta nu och har haft en bkr ansluten plattsättare som kollat på det och sagt att det ser bra ut och att klämringen sluter tätt runt brunnen men jag tänker att det inte skadar att fråga en gång till innan jag ringer anticimex och ber om en ny besikting. Tack på förhand😊

• Avloppsbrunn med klämring och spår av smuts eller mögel under monteringen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Avloppsbrunn med klämring, delvis rengjord men fortfarande med smuts och missfärgningar synliga runt kanterna och i anslutning till tätskiktet.
    Skapa konto
Redigerat:
Det är princip omöjligt att se, det ser ju inte ut att sticka fram något tätskikt under klämringen men tyvärr är det rätt suddigt, smutsigt och sen har du inte fått med hela klämringen på bilderna.

S0MMER S0MMER skrev:
Det är princip omöjligt att se, det ser ju inte ut att sticka fram något tätskikt under klämringen men tyvärr är det rätt suddigt, smutsigt och sen har du inte fått med hela klämringen på bilderna.
Tog lite nya bilder hoppas det hjälper. Ser du något som du tror att anticimex skulle kunna anmärka på?

Tar givetvis nya bilder om du vill ha det. Med vänlig hälsning,

• Inuti avloppsrör med vatten och smuts, potentiella problem för besiktning.
    Skapa konto
  • En närbild av en vit plastbehållare med en plastdel inuti, eventuellt del av en ventilations- eller avloppskomponent.
    Skapa konto
  • Inre del av ett avloppsrör med fuktfläckar och kantrester, potentiellt för bedömning av Anticimex.
    Skapa konto
  • Öppet avlopp, del av VVS-installation, med synlig vit rörsektion och mindre smuts vid kanten, potentiell inspektionspunkt.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.