Hejsan!
Håller på att gipsa om i vad som kommer bli en klädkammare, en utav väggarna där är del av murstocken i huset.

Av enkelhetens skull så skulle jag vilja sätta upp gips där så att det blir samma ytskikt som i resterande av klädkammaren. Nu till min fråga, är det ok att limma upp en gipsskiva direkt på murstocken eller är det bäst att regla upp med plåtreglar och sedan gips?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.