Hej alla,
har precis avslutat altanen och vet inte hur jag ska täcka den. Kisel skulle vara det bästa, men alla instruktioner säger att trä måste vara torr för att täcka med kisel - nästan omöjligt nu. Ett alternativ är att täcka med olja nu,
för ett år, och sedan, med kisel nästa sommar. Jag vet inte om oljan måste tas bort helt när kisel används. Några åsikter/tips? Tack!