Tänkte köpa en CoTech lamellfräs. Ska bara använda den för att sala på fönsterfoder. Och efter det lär den inte användas till så mycket. Därav blir det en billig sak. Har läst här fram och tillbaka om man ska köpa en billig eller dyr och har kommit fram till att den kommer funka för det jag behöver den till.

Men jag tänkte på dessa kex. Det finns på Classe O tre olika storlekar, men vilka ska man använda till vad? De heter 0,10,20.

Någon som vet?

:D Erber
 
Choose No 0 for 8-12mm board, No10 for 13-18mm board and No 20 for 19mm+ board.
Tja, hoppas du fixar engelskan och lycka till :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.