Tänkte köpa en CoTech lamellfräs. Ska bara använda den för att sala på fönsterfoder. Och efter det lär den inte användas till så mycket. Därav blir det en billig sak. Har läst här fram och tillbaka om man ska köpa en billig eller dyr och har kommit fram till att den kommer funka för det jag behöver den till.
Men jag tänkte på dessa kex. Det finns på Classe O tre olika storlekar, men vilka ska man använda till vad? De heter 0,10,20.
Någon som vet?

Erber