Hej,

Vet någon vilken hustillverkare detta är, eller kan det vara "arkitektritat"?


Mvh Gustaf

husen.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Om det är två exakt likadana hus brukar det kallas "Grupphusbebyggelse".

Det är sannolikt att en "arkitekt" har varit med och hållit i pennan i något skede av byggprocessen.
I Sverige är "arkitekt" ingen skyddad titel, så vem som helst kan kalla sig det.

Mysigt med ett personligt utformat hem i en unik miljö :cool:
 
Ser ut som husen i valsätra...
 
  • Gilla
Gustaf Nilsson
  • Laddar…
Googlade lite och det verkar vara LB-hus. Enskiftesvägen - tegelhus.
 
  • Gilla
Gustaf Nilsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.