4 405 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Kastanj
Medlem
· Västra Götaland
· 2 564 inlägg
Det låter som en oerhört stor kastanj. Jag fällde en som jag tyckte var stor, men den var knappast mer är hälften av den diametern. Finns den på bild? Grattis till att slippa ta hand om en del löv, om den stod så att löven måste tas om hand. 
Vad virket ska användas till kan jag inte hjälpa till men tyvärr. Jag eldar upp min som ved. Den gick lätt att klyva med vedklyv, men vedträna vred sig som spiraler.
Vad virket ska användas till kan jag inte hjälpa till men tyvärr. Jag eldar upp min som ved. Den gick lätt att klyva med vedklyv, men vedträna vred sig som spiraler.
Redigerat:
Klicka här för att svara