Ja du behöver ett genomgående hål om 14mm om du ska använda karmskruv, jag brukar skruva så att hylsan kommer slätt med utsida karm för att man ska ha plats för täcklocken för hålet..
Jag förborrade alltid. Det är ju relativt grova skruvar men har du breda reglar så går det säkert bra ändå. Själv tycker jag att det skulle vara lite slarvigt.
Jag förborrade alltid. Det är ju relativt grova skruvar men har du breda reglar så går det säkert bra ändå. Själv tycker jag att det skulle vara lite slarvigt.
hur stor borr och tar du ur fönstret för att borra?