1 308 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Karlson Hus
Tjenare på er!
Har sökt i forumen men inte hittat det jag var ute efter!
Vad är jag ute efter då? Jo, all info man kan tänkas om ovannämnda husbyggare, komma i kontakt med någon som byggt med dem. Allra helst info om huset Tyresö men allt är av intresse!
Tackar på förhand!
PS: Verkar gå snabbare att få svar här i allmänna forumet än på deras eget längre ned på sidan!
Har sökt i forumen men inte hittat det jag var ute efter!
Vad är jag ute efter då? Jo, all info man kan tänkas om ovannämnda husbyggare, komma i kontakt med någon som byggt med dem. Allra helst info om huset Tyresö men allt är av intresse!
Tackar på förhand!
PS: Verkar gå snabbare att få svar här i allmänna forumet än på deras eget längre ned på sidan!
Hej
Vi skall till och bygga med Karlsonhus. Vi bygger i Stockholm och har ritat huset själva. Erfarenheter så här långt är att det går trögt i Åseda. Vi har haft en hel del väntetid på att få ändringar genomförda på ritningar. Annars tycker jag att vi har blivit mötta på ett bra sätt.
Karlsonhus köksleverantör i Stockholm har inte varit vår "bäste" vän, han tog väldigt lång tid på sig för att sända ner ritningarna till Åseda.
I väntans tider.
Vi skall till och bygga med Karlsonhus. Vi bygger i Stockholm och har ritat huset själva. Erfarenheter så här långt är att det går trögt i Åseda. Vi har haft en hel del väntetid på att få ändringar genomförda på ritningar. Annars tycker jag att vi har blivit mötta på ett bra sätt.
Karlsonhus köksleverantör i Stockholm har inte varit vår "bäste" vän, han tog väldigt lång tid på sig för att sända ner ritningarna till Åseda.
I väntans tider.
Tackar för svaret!Lunda skrev:Hej
Vi skall till och bygga med Karlsonhus. Vi bygger i Stockholm och har ritat huset själva. Erfarenheter så här långt är att det går trögt i Åseda. Vi har haft en hel del väntetid på att få ändringar genomförda på ritningar. Annars tycker jag att vi har blivit mötta på ett bra sätt.
Karlsonhus köksleverantör i Stockholm har inte varit vår "bäste" vän, han tog väldigt lång tid på sig för att sända ner ritningarna till Åseda.
I väntans tider.
Har ni någon koll på vad kvm-priset kommer att landa?
Kommer ni att använda deras standard prylar vad gäller kök och motsv? Om ni inte gör det, hur mycket har ni kunnat dra av på totalpriset?
Många frågor...!
Vi hamnar på ca 14.000 / kvm (hus + entreprenad).
Vi har valt bort vitvarorna, avdraget motsvarade kostnaden för att köpa samma produkter på en WEB butik. Köket valde vi att ha kvar, bra rabat hos Ballingslöv.
Idag fick vi frågan vart vi skall placera golvvärmecentralen, det börjar bli väldigt konkret nu ....
Om du har fler fågor så hör av dig.
Vi har valt bort vitvarorna, avdraget motsvarade kostnaden för att köpa samma produkter på en WEB butik. Köket valde vi att ha kvar, bra rabat hos Ballingslöv.
Idag fick vi frågan vart vi skall placera golvvärmecentralen, det börjar bli väldigt konkret nu ....
Om du har fler fågor så hör av dig.
Klicka här för att svara