G gnuson skrev:
Hej, fick du rätt på det? Jag har exakt samma problem
I svar strax ovan tipsas om att prova att byta munstycke. Det märkte jag förra året var problemet för mig när maskinen iofs gick igång men inte gick att köra med full effekt. Den hostade och hade sig om man vred på max. Sen bytte jag munstycke och allt rullade. Så värt att prova om det är en felkälla.
Mitt ursprungliga fel fick vi lämna in den för översyn.
 
B bjogul skrev:
I svar strax ovan tipsas om att prova att byta munstycke. Det märkte jag förra året var problemet för mig när maskinen iofs gick igång men inte gick att köra med full effekt. Den hostade och hade sig om man vred på max. Sen bytte jag munstycke och allt rullade. Så värt att prova om det är en felkälla.
Mitt ursprungliga fel fick vi lämna in den för översyn.
Ska prova det. Jag har exakt samma problem som Jak San, så därför undrar jag om hans problem löste sig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.