Hej!
Jag har idag en Bosch gcm8s och ett tillhörande sågbord gta 3700.

Jag går nu i tankarna att köpa en Festool Kapex 120, frågan är då om jag kan använda sågbordet som jag redan har?

Mvh Kalle
 
Redigerat:
Hej Kalle!

Jag har själv en Kapex och ett GTA 3700. Köpte det från Örebro slipservice och dom säljer några adapterstycken som får Kapexen att passa på GTAn. Lite krångliga att montera men sen funkar det perfekt. Enda nackdelen är att är att fästena sitter fast på Kapexen, knepigt om man vill använda den på ett bord eller liknande, då får man montera bort adapterstyckena. Men inget större problem då jag alltid kör med sågbordet ;)
 
Tack för ett snabbt svar!

Vet du om det är något de har tagit fram själva eller finns de som tillbehör till kapexen/GTA:n?

mvh Kalle
 
Hej!

Det var något dom hade tagit fram själva, några bockade plåtbitar med hål i. Kanske något att göra själv om man kände sig lite händig. Men som sagt funkar perfekt för mig.
 
Ok, tack för hjälpen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.