Medlem
· stockholm
· 105 inlägg
Hej,
Jag ska kapa en bit av dörrkarmen så att golv och tröskel får plats. Hur gör jag när jag vill stoppa och inte ta bort mer? Jag har en del verktyg men kommer inte på hur jag ska göra för att såga neråt. (Jag hade inte tänkt såga hela vägen runt till plastmattan.)
Tacksam för svar.
Jag ska kapa en bit av dörrkarmen så att golv och tröskel får plats. Hur gör jag när jag vill stoppa och inte ta bort mer? Jag har en del verktyg men kommer inte på hur jag ska göra för att såga neråt. (Jag hade inte tänkt såga hela vägen runt till plastmattan.)
Tacksam för svar.
Renoverare
· Uppsala
· 2 171 inlägg
Ett förslag är att hugga från sidan med stämjärn. Såga nedåt är rätt svårt för att inte säga omöjligt.
Medlem
· stockholm
· 105 inlägg
Mm ok, brukar folk såga av hela runt när de kapar?
Renoverare
· Uppsala
· 2 171 inlägg
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 416 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 416 inlägg
Medlem
· stockholm
· 105 inlägg
Medlem
· stockholm
· 105 inlägg
Det funkade att knacka bort bitarna. Inte supersnygg yta men men.
Klicka här för att svara

