Hej om man vill slipa ner en liten upphöjning på golvspånskivorna (innan golvläggning), vilken typ av kantmaskin skall man använda då?
 
Överhands- eller kantfräs.
 
A
Lamellskiva i vinkelslipen funkar nog bra om spånskivan buktat sig. Eller skruva ner spånskivan i bjälklaget
 
A Emil_K skrev:
Lamellskiva i vinkelslipen funkar nog bra om spånskivan buktat sig. Eller skruva ner spånskivan i bjälklaget
skruvandet är klart, men har ändå en liten förökning som jag vill jobba bort. Fungerar säkert med vinkelslipen men jag vill nog har på större yta slipen går över så man får det så rakt som möjligt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.