Hej!
Har börjat rigga lite provisoriskt för vårens altanbygge med lite
utskott av slutslatten av tryckt virke.
Det är 45x195 på både golvregel och bärregel och det är
2,2 meter mellan plintarna.
Det borde ju gå att skippa en i mitten med tanke på virket
Vad tror ni ? och hur skulle ni göra ?
Tack på Förhand!