Hej!

Har börjat rigga lite provisoriskt för vårens altanbygge med lite
utskott av slutslatten av tryckt virke.

Det är 45x195 på både golvregel och bärregel och det är
2,2 meter mellan plintarna.

Det borde ju gå att skippa en i mitten med tanke på virket

Vad tror ni ? och hur skulle ni göra ?

Tack på Förhand!
 
  • pl2010.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Släng in frågan under "Altan och Uteplats" det är där gururna på detta område håller till. :)
 
Tack då försöker jag göra det...d^_^b
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.