1 547 läst ·
27 svar
2k läst
27 svar
Kan man redigera inlägg utan att det syns?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 inlägg
Det är god forumkutym att bara citera det som saken gäller. Gärna med ”…” för att tala om att man har kortat av i den citerade texten.Nötegårdsgubben skrev:
Jag misstänker att vi max är några promille som någonsin petar i det vi citerar (och nästan lika få som ändrar inlägg), så för många upplevs det nog förvirrande när inlägg och citat inte går ihop.
Jag tycker att införande av redigeringsmarkering även vid snabba redigeringar därför vore bra. Men jag tycker inte att det är en stor fråga.
… <väsentligheter> …
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 277 inlägg
Det må så vara. Jag tror ändå vi är få som gör det.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 277 inlägg
Sen tycker jag det vore bättre att man kan redigera sina inlägg när som helst.
Man kan komma på nåt eller hitta en bra bild senare , det funkar ju på andra
ställen både här och utomlands så varför skulle det vara ett så stort problem
här ? Det har hänt åtskilliga gånger att man skulle vilja ändra nåt efter tiden
för redigering gått ut.
Man kan komma på nåt eller hitta en bra bild senare , det funkar ju på andra
ställen både här och utomlands så varför skulle det vara ett så stort problem
här ? Det har hänt åtskilliga gånger att man skulle vilja ändra nåt efter tiden
för redigering gått ut.
Det har varit lång redigeringstid för mååånga år sedan, tiden har kortats ned i omgångar.
Det finns/fanns personer som redigerade bort hela frågan alternativet raderade inlägget helt när personen fått svar på sin fråga eller när personen blev emotsagd/överbevisad, tyvärr finns det vissa personer som gör så fortfarande.
Det finns/fanns personer som redigerade bort hela frågan alternativet raderade inlägget helt när personen fått svar på sin fråga eller när personen blev emotsagd/överbevisad, tyvärr finns det vissa personer som gör så fortfarande.
Annars kan du ju ta för vana att inte svara på inlägg förrän respiten på dem gått ut.. Du ser ju när inlägget skapades och sen kan du sitta och rulla tummarna i 4 minuter innan du svararW Weimik skrev:
Klicka här för att svara