Det beror lite på vad man har för värmesystem om man behöver termostat eller om det räcker med ett vred.
Termostat var viktigt när man eldade olja,ved eller el och reglerade shunten manuellt. Med värmepump av något slag kan termostaten vara helt onödig.
Termostat var viktigt när man eldade olja,ved eller el och reglerade shunten manuellt. Med värmepump av något slag kan termostaten vara helt onödig.
Klicka här för att svara

