2 826 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Kan man blanda lösull och skivisolering
Har pga av ett oplanerat takläckage under bygget tvingats öppna upp plasten i innertaket och riva ut en del lösull ur takisoleringen. Nu har det torkat och ska täppas igen. Det enklast skulle vara att köra upp par isoleringsskivor i hålet. Kan man göra det, eller finns det någon risk med att kombinera skivor och lösull? Luftspalt mot yttertaket finns på plats.
Tack!
Klicka här för att svara