Hej
Ska köpa en källarlucka med karm och allt i stål, Daloc, och fick offert på ca 8000:-. I specen står det låskista assa evo 310. Kostnad ca 560:-
Nu råkar jag ha en assa låskista sym 8765 liggandes. Det vore ju toppen om man kan sätta i den istället och slippa köpa den som erbjuds ingå.
Vad tror ni, skulle 8765 funka? Beror väl förstås på hur blecket i karmen ser ut.
Tacksam för kommentarer
Mvh
Fredrik
Ska köpa en källarlucka med karm och allt i stål, Daloc, och fick offert på ca 8000:-. I specen står det låskista assa evo 310. Kostnad ca 560:-
Nu råkar jag ha en assa låskista sym 8765 liggandes. Det vore ju toppen om man kan sätta i den istället och slippa köpa den som erbjuds ingå.
Vad tror ni, skulle 8765 funka? Beror väl förstås på hur blecket i karmen ser ut.
Tacksam för kommentarer
Mvh
Fredrik
Produkter som diskuteras: "assa 8765"
Låshus 8765 universal Assa
Justerbar sym/osym, höger/vänster
1 306 kr inkl moms
Läs mer
Kom på att jag har ju en sådan lucka på andra sidan. Tänkte att då den luckan är ganska gammal kan det väl aldrig vara en assa evo 310 i den.
Men till min förvåning var det det!
Det tråkiga är dock att min 8765:a inte ser ut att passa, så där kunde man inte spara in några kronor.
Bifogar några bilder nedan.
Kistan passar mot karmen... men
... monterad verkar inte reglarna kom på rätt ställen.
Mvh
Fredrik
Men till min förvåning var det det!
Det tråkiga är dock att min 8765:a inte ser ut att passa, så där kunde man inte spara in några kronor.
Bifogar några bilder nedan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kistan passar mot karmen... men
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
... monterad verkar inte reglarna kom på rätt ställen.
Mvh
Fredrik
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden