Hej!
Jag ska beställa kulvertrör. Det lutar åt Maxitherms PEX-kulvert som har isolering av polyuretan och en mantel av svart polyeten.
Om jag nu mot förmodan inte hinner gräva ner den i år, klarar rullen att ligga kvar på ute under bar himmel med plastpåsar tejpade över ändarna över vintern med allt vad det innebär?
Mvh Amrich