Vi håller på och totaltrenoverar ett badrum från 1950 med gjutjärnsrör och andra underbara överraskningar. När vi nu ska dra nya plaströr så vill vi göra lite förändringar och bla flytta WC-stolen till en annan plats. Frågan är då om avluftningen fortfarande kommer fungera som den ska.
Har bifogat lite skisser på hur det ser ut nu, och hur vi tänkt dra de nya rören. Är vi ute på hal is, eller kommer det att fundera?