Några år sedan Men det blev att jag bilade upp en ränna längs med garageväggen på ca 1.5m bredd och dom grävde ur under och la matta mot husvägg samt dränrör längs ner.
Och som det blev efter allt var klart och hålet igenomgjutet
[bild]
Tack för återkopplingen! Vilket hästjobb, måste kännas bra nu när det är ordnat. Jag trodde det var något liknande vi behövde göra hos svärmor. När jag kollade noga (måste ha fått bättre syn nu) så var det var ca 50cm av garaget som var ihop med huset.
Tack för återkopplingen! Vilket hästjobb, måste kännas bra nu när det är ordnat. Jag trodde det var något liknande vi behövde göra hos svärmor. När jag kollade noga (måste ha fått bättre syn nu) så var det var ca 50cm av garaget som var ihop med huset.
Ja 50cm är bättre än än dom 4meter jag hade
Det enda jag ångrat såhär i efterhand är att jag inte tog bort hela plattan när jag ändå höll på, så jag kunde göra en ny med isolering och ev golvvärme. Den gamla plattan har rejäl sluttning ner mot golvbrunn i mitten av golvet och det stör jag mig på ofta. Extrasumman för att göra om hela plattan hade blivit 40-45.000 istället för 20.000 som den där lilla biten gick på. Men det är lätt att vara efterklok
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.